make-up-your-mind

I helgen tog jag en tripp till södra station a.k.a. Malmoe stad. Trots att min ekonomi för tillfället är ganska knapp lyckades jag ändå inhandla 3 mycket eminenta skuggor till ögonen. I denna necessär förvarar jag mitt älskade smink, det smink som jag älskar och som förtjänar att ha en hedersplats. Här får ni en liten sneak-a-peak.
Necessären är inköpt på Urban Outfitters i NYC















.
Dessa tre färger fick följa med mig hem tillsammans med mitt älskade MAC Studio Fix som har savat mitt ass mången och dar från sena nätter och påsar under ögonen, blämmor, rodnad och knytnävsslag från The Tivoli. Det är min käresta.

FV: Velvet Moss (Veluxe), Orange (Matte), Print (Satin)

Inte de bästa bilderna, men hoppas att färgerna kommer fram något sådär och bilderna "hoppar" lite men det blir nog bra ändå.
x/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0