yesterday..

haha okej. Jag försökte verkligen ladda upp bilder på bloggen igår men jag vet inte vad felet beror på det går verkligen inte att ladda upp  från min dator. Så nu går min procedur till så att jag får ta bilderna och föra över till min bärbara dator, kopiera in dom i bilddagboken (!) och sedan kopiera dem till min dator när jag kommer till jobbet på morgonen.. ja vad gör man inte! Here you go, detta ställ hade jag för någon dag sedan














 

 

 

 

 

 








Pälsmössa: Second-Hand i Båstad
Svart kavaj: H&M
Vit krås-skjorta: Dotti i Australien
Blå sammetsshorts: Gina Tricot
Lackleggings: Forever 21 USA
Jodphurs: Ärvda av mammut


Kommentarer
Postat av: Estefany

för jäkla snygg blus och leggings!

2009-12-13 @ 19:06:22
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0