träningsmani

Igår började jag återigen träna, På Riktigt! Det känns jäkligt najs faktiskt, få bort lite flobb och kotletter .. som attan så fint hade uttryckt det .

Innan jag åkte till Australien då var det ganska hård diet, haha. jag tränade nog varje dag, och jag tyckte att jag hade biffat upp mig rejält där ett tag tills min avfärd gick av stapeln. Detta var i November ..
I Australien gjorde jag dock ett tappert försök till att hålla mig i form med gympaskor och träningskläder i min backpackingryggsäck. Trots att jag och Erika levde långt åt helvete i en skog och jobbade på en bar, i 40 graders värme så tog jag mig ut och joggade, blev vidbränd, joggade och höll på att gå mot en smärre död. herregud vilken hetta. människorna som bodde i den lilla staden Cracow (typ 15 personer) + 50-talet miners, tyckte jag var dum i huvudet. Men, jag joggade och gjorde mina situps då och då haha. Det blev kasnke 2 gånger i veckan iaf, vilket jag var mycket stolt över! Men maten. Ja det gick det värre med, för i Austrlien som nu har gått om USA med vara världens fetaste land, innehåller t.o.m havregrynen socker. ALLT. TIllsammans med goon, för mycket rökande och nattmackor i petes kök, blev min kondis sjuk. :( . Då gav jag upp och åt och gjorde precis vad jag ville.

Men i Sydney när jag, Atta och Tobbe hyrde in oss i en lägenhet on Pitt på 25 våningen och hade simbassäng och gym i huset så började jag träna igen, jag agerade t.o.m simlärare för en liten (eller ja liten och liten, 25årig) nepales som inte kunde flyta.

Men nu är jag back på riktigt alltså! Emola är också på´t, ingen alkohol (på 2 veckor till att börja med), inget rökande, inget godis, inga kakor, inga saltade och kanderade nötter, inget socker och träning 5 dagar i veckan. 2 gånger gym, 3 gånger kondition i minst en timme.  oooooooooh fan vad peppad jag är. 

jag borde ta före och efterbilder, så jag kan njuta av det lilla resultatet. jag hoppas fan nu att det blir det också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0