calm.

Okej nu är jag på bättre humör! Man blir lite smått nedstämd när sådant händer faktiskt men det går snabbt över igen. Jag förstår inte riktigt hur många tänker, jag vet inte hur många gånger jag har blivit utsatt för ringningar av random peeps som säger knasiga sexuella saker över telefon, eller ännu fler gånger man har blivit utsatt för glåpord som hora,fitta,slampa,emo (för att jag har kort hår) och andra ord. Människor som jag aldrig har sett eller pratat med gör detta inte bara mot mig utan säkert mot många av er. Ibland har det även hänt att.. ja ni vet när någon går förbi en och sträcker ut handen och klämmer till en på rumpan eller liknande. Det är fullständigt förkrossande nedvärderande och jag blir så fruktansvärt förbannad!

De gånger detta har hänt (gudbevars inte så ofta ändå) har jag inte kunnat hålla klaffen utan försökt att konfrontera dessa människor, vad fan håller du på med? Tycker du att jag är en hora? Känner du mig?

Då kommer det antingen fler ord eller så blir vederbörande tyst och chockad över att någon sagt till och inte bara glömt och gått förbi. Gör det! SÄG TILL. För vem fan har rätten att behandla dig så? Jag har tendens till att bli arg på människor jag inte känner lätt, att tycka både det ena och det andra tyvärr men de flesta är fan-ta-mig riktiga jävla ***********skor. JÄVLA MÄNNISKA. :) .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0