Hur i H-LVETE

HUR I HELA J*VLA FRIDENS NAMN!? dundrar jag för mig själv!

Lönen kom till mig i fredags, och nu är det ynka 1000 svenska krona kvar på mitt konto och hela jävla krediten är slut, JAG MÅSTE NOG TA OCH SKAFFA MIG EN BANKMAN MED KANTBAND SOM KAN SE ÖVER MIN FINANSER!

Nu undrar ni nog hur detta gick till, och det gör jag också för den delen, jag hade ju lagt upp en plan men den sket sig samma dag jag beslöt mig för att gå in på JanssonData och köpa mig en dator. Så är det, när jag vill ha något så vill jag ha det NU eller aldrig. Det bidde NU.

Hur ska jag ta mig igenom den här månaden då? Budget, det blir budget kort och gott. Jag tror nock att jag nu måste stänga ner mina sajter jag har uppe om shopping på nätet, och dendär bustiern som jag spottade idag blir ett minne blott. Nu får det vara stopp och belägg Olivia.

Och snälla, snälla, snälla kan någon arm människa vara god och dra mig i örat om jag mot förmodan skulle yppa att köpa någonting mer?

Men jag mår fint, jag har ett träningskort betalt och inga pengar till att supa. Detta kommer nog bli en fin hälsosam månad för mig. Icke sant?

xx



En oldie, nejnej. What to do?


Kommentarer
Postat av: Pia

Alltid något...



Att ha en superduper sund månad alltså :)



Det gäller att se det från den ljusa sidan!

2009-10-28 @ 09:56:59
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Oliviaszoo

Pia: haha ja visst är det, jag försöker att se det från den ljusa sidan :) . Tråkigt med lite pengar i början på månaden men somsagt får jag träna extra mycket då!



Ha det bra

Kram

Olivia

2009-10-28 @ 10:04:57
URL: http://oliviaszoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0