ITS MINE, ITS ALL MINE!

Nu har jag äntligen skaffat mig en egen dator, min sprillans nya MacBook Pro! Den är fabolous och ni kanske inte tycker att det är så mycket för världen att jag skaffat mig en egen dator, men oj vad jag har längtat och trängtat tills jag skulle ha råd med en egen. Ofcourse har jag haft pengar tidigare eftersom jag har jobbat på mitt jobb i mer än ett halvår nu, men det har funnits mycket annat att prioritera på inköpslistan som Australien, NYC, 4liter meducin ja allt det där ni vet ... Underbart att slippa snylta på päronens dator som dessutom står i deras sovrum, så ja sena kvällar i wish.

Men nu är den min, bara min, thankya JEBUS.
 



Så nu blir det förhoppningsvis lite med uppdatering. Jag har börjat på lite olika projekt, stickar och syr och kanske kommer rentav min kreationer upp här. Förhoppningsvis, ska bara köpa lite ny tråd och hitta min egen först.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0