I would kill to be a 32.

Idag blir det [perdey-igt] tack vare Mogis.se för idag blir jag 20 fuckers!!

Klart och slut varulvstjut tack vare Bert.

Det första jag ska göra idag är att gå till systemet. Köpa en Estrella på glasflaska till mitt Brödraskap då jag snodde´n av honom när jag var omyndig i fyllan och villan. Nu ska jag betala för gammal ost! Its gonna be grajt!

Och kan ni tänka er? Nästan alla som flyttat från mig som jag vill ha i min barm på mitt barn-kalas kommer, SISTÅR från Götet, Broder Tuck från Umeå (dock nu boende i Skaane-land), Attan från V-rås, Elin från Dublin, Emma från Jönköping, Emmelina från Götet och många fina från det ekta hålet HBG ja det kunde inte vara bättre helt enkelt! Den som fattas mig är bara Erika, fina Erika men vi får ha en efterskalvsfest för henne istället ..  

Jag har blåst ballonger, tappat andan, nästan svimmat, tappat ballonger och fått börja om från början i ett hysteriskt skrattanfall. Jag har hittat Diseyfigurer under trappen, och trollat fram godissnören från Malaco, köpt en Daim och bakat kaga, köpt lite Helium från en skummis på Söder och grävt fram min vattenpipa från Attans och min svenne-semester i Turkiet.

I would kill to be a 32.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0