17 maj

17 maj idag då. Och helvetetipåsen vad norskarna firar detta! jag började klockan 8:00 imorse, snoozade somvanligt lite för länge så att jag fick springa till trikken med en morot i handen. Jag var bombis på att bli tagen på spårvagnen av kontollanter med tanke på att hela oslo är ute och reser denna dag men ack klarade jag mig denna gången med! hujedamig. Dagen på Kaffebrenneriet har varit helt sjuk och vi som är ett relativt nystartat café med inte så många kunder vanligtvis fick nöjt befara en dag med konstant ringlande kö, score! Annars har jag jobbat på BR Leker denna uken också och att ha jojo-träning på schemat tackar ju icke jag nej till sattsä. Barnen skriker och gråter om vartannat och jag kämpar med kassaopgjør och skills med min jojo. Tävling den 6 juni och jag är t to the aggad :).
Karl Johan, en ganska bister syn



Brugata! Falle, två för tio läsk och halal.




Oslo City



Köpcentret jag jobbar på




Hvet du vad det bæste ær? LEKSAKER FRA BR!



17 maj, 1000 pers som tågar. Och för att citera min kollega Olle: "Det fattas bara 1000 nynazister, tacka vet jag svea"



Sinnesyk meget mensker



Alla fjantar i folle-dräkter



Snäll dam som ställde upp på en bild



Tog en tripp till östra station för att hälsa på mandy på sitt jobb. Hon rockar fedt bland brats och helrör!



PUSS saonar er alle.. meget :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0