ulifians bloggar

Här kommer min blogg-repertoar. Jag läser och rapporterar till mina kollegor vad som händer i blogosfären, om det är något naket på lut, om Kissie har gjort bort sig med Photoshop och nyfunna förmågor som jag hittar. Här får ni se en exklusiv version av bloggarna jag läser utan inbördes ordning.

Jag börjar med de lokala förmågorna


Nina Mariwany

Anna-Fia

Melissa

Agnes Brant

Caroline Lundh

Egoina

Monia Plosjö


Går sedan över till utlandsbloggarna


Linda Olsson i USA

AUS med Emma & Malin!

Sandy i UK

Natacha Peyre i L.A


Huvudstadsbloggarna


Blondinbella

Kenza

Kissie

Amir-Gaybloggen

Desiree Nilsson

Paow

Katrin Zytomierska

Alex Schulman

Calle Schulman

Maria - Blondinbellas bästis

Nils Grundberg

Carolina Gynnings crew


Skvallerbloggarna


Gossip Girl

Falsk Sanning

Bloggkommentatorerna


Och avslutar min runda med whatever- och familjebloggarna


Martina - Den rika uteliggaren

Disa Mandelmann!

Stina - Har nyss haft en bulle i ugnen

Englas Showroom - Skriver om pepparkakor och sådant

Foki - Pryl- och Thailandsgalen

Ser ni hur stressigt jag har det på jobbet?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0