Att göra idag -

Jag tänkte att oj vilken studs, så mycket jag har att göra om jag vill komma framåt med mitt liv för ni som har läst innan har förstått att mitt liv inte är riktigt som jag hade önskat. Är tillbaka i Helsingborg ooch allt det där, yadayadayada. Idag börjar jag lite smått

TISDAG

- Jobba 8-17
- Hem och städa mitt rum aka. bombnedslaget
- Rensa bland allt värdefull jag kan tänkas att äga som jag kan sälja för att tjäna lite kosingandcash.
- Lägga in mitt CV på profilen jag skapat på IKEAS hemsida i NYC
- Designa klänningen jag har köpt tyg etc. till
- STICKA som fan på halsduken jag blivit lejd till att göra till Rebecka
- VID MIN SVANS. Jag lovade moss att jag skulle städa toan också, ålrajti.

Sedan hinner jag kanske med lite serier också men det kan jag ju göra medans jag fixar allt det här.
Kort sagt en luckrativ dag om jag tar tag i det.




Pic: The Satorialist

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0