Im Olivia, Olivia Bond.

Jag tycker om mitt jobb på ett sätt. Jag har skrivit lite om vad jag pysslar med här innan, jag är receptionist men även lite allt-i-allo-tjej. Jag bär upp toapapper, postar brev, delar ut frukt (på måndagar OBS), får utskällningar i tele, målar chefens naglar, städar toan ibland, sätter upp julgransbelysning, anordnar mäster-till-mäster lekar, fixar barbara-dockor i form av ståltråd till mina kollegor och allt det där andra som ingen annan gör eller hinner. Men jag gillart! För det mesta (förutom när jag inte få kurr i magen efter att resa). Ibland får jag även i uppgift att hålla koll på tjejen som bor mittemot ekonomiavdelningen, hon är 18 år och har många av sina tjejkompisar på besök i hennes rum där de hoppar i sängen och byter om med varandra titt som tätt. Vi ser rätt in i hennes sovrum dygnet runt; i festblåsa, underkläder, pyjamas, morgonrufs, skoloutfit. Ibland får jag agera spion. När hon är naken dvs. När detta sker kan man räkna med att som på kommando, support, tekniker, domän och diverse andra människor kommer och ställer sig i kö för att se denna skapelse. Häromdagen kom jag upp på övervåningen och ser en av guy:sen sitta på en stol och prata med en växt. Han camouflerade sig sa han, han hade på sig sina militärbyxor och gräsfärgad tröja och satt i en växt för att få en glimt. Detta är sjukt hilarious, måste nog ta en bild på detta nästa gång.

För ungefär en vecka sedan när vi fick en perfekt syn in i lägenheten när tjejen bytte om fick en kille från supporten för sig att fotografera härligheten. Han glömde stänga av blixten på sin kamera och förstörde föreställningen. Hans smeknamn blev flash.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0