På världens snüskigaste..

BIBLIOTEK HELSINGBORG! Vad är det med detta liksom, var nyss på toaletten och det var blått ljus så korvarna lös! Jag vill inte se vem som har skjutit på toan innan mig liksom varken i armen eller i porslinet. Dessutom var det kokta kräftor överallt och mitt i allt stod jag med min sprillans nya MacPro liksom. Toalettbesöket gick annars bra, men det viktigaste av allt att veta är detta: Olivia Anna Bea pluggar, jomenvisst gör jag det, körkort! Har inte öppnat en vettig bok på två år nu och det känns väl.. helt okej att börja plugga lite smått igen.
Men nu får jag återgå till Buller och småstadskörningen.
Såhär konfundersam ser jag ut när jag studerar. Mitt lazyeye jobbar stenhårt för att hänga med i katalysatorn.
Såhär ser jag ut när jag inser att jag måste gå på toa och att det sitter en pensionärsutflykt nedanför trappen som jag måste passera. Dessutom kan man ju inte posa på ett bibliotek, det vore ju allt annat än alternativt och kulinariskt! Nej agera cool Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0