brödraskapet

Gatsbys! ho, igår kom brödraskapet hem, norra europas fetaste player årgång nr 2. Ah its good to be back. han åker dock igen för visby-brat-vecka på gotland snart. ajaj, kanske han kan kamma hem en autograf, eller ännu bättre en liten hårtest (?) från allas vår Blondinbella under tiden?
Sålänge är vi Gatsby om alla kan sluta pickas och slåss (note: syskon), snus, stolar, sein, trivia. ja ett litet tag iaf.

Till en annan grej
Jag har jävligt svårt att bestämma mig. punkt. så är det bara. Jag väger allt i fem år innan jag bestämmer mig för något, och inte ens då brukar jag kunna bestämma mig. Jag lägger helt enkelt beslutet i någon annans händer, det känns bäst så. Det spelar ingen roll, bara det glädjer någon annan. Ädelt? Ja jag vet, sån är jag. Nej men jag blir så trött på mig själv ibland bara. Då blir det såhär, Ingen Roskilde, ingen tälplats. Fan vad jag vill dit. Kanske blir en en-dag? På.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0