[njuu jååk]

Jag ser över min ekonomi. Den såg mörk ut, så jag beslöt mig för att införskaffa mig ett kreditkort. det är svart, ungefär som en svarta-lådan. Om någon hittar mig med spirit-kassar, nyc-flygbiljetter och en pizza i hand så är det alltså bara att glo i min svarta-låda, där hittar ni nog svaren på varför jag handlade ihjäl mig. nej, jag är inte en sådan shopoholic, INTE längre. jag måste säga att jag har tagit mig i kragen. Fast ändå undrar jag hur jag har kunnat ta mig i kragen angående mitt leverne om det råder ebb på mitt bankkort stup i kvarten. jaja. ett kreditkort var det ja.


Jag skaffade faktiskt ett kreditkort innan jag for till AUS för att liksom ha en liten buffert om man var stuck någonstans i hiemarken. Detta tappade jag bort samma dag jag fick det så det kom liksom aldrig riktigt till någon nytta. men nu, NU har jag ett nytt , oh jag känner mig pånyttfödd, en renässans.

Nej shopping är faktiskt jäkligt överskattat och onödigt, men, I wouldn´t tell you it wouldn´t be nice..^^

Ett jävla tjat nu, men kort och gott, NYC. jag måste låna en del tills dess att jag får min lön. därav mitt fina svarta kort.

Det knasiga är bara att i förrigår när jag glodde på resor kostade en flight runt 5000, igår var samma flight uppe och nuddade 20000 och idag är den nere på 6000 igen. mycket märkligt tänkte jag. så jag får väl slå till snarast kan jag tro om det ska bli något av re.

Och jag ser att jag inte anammar det här med "lite text, mycket bilder" i min blogg. men watteheck.

NYC 07 med Moderkaka, bästa resan någonsin






Seinfeld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0