Självmordsbubblaren

Okej, dags för första avsnittet av min nya följetång; veckans bubblare på självmordshimlen

Vecka 29

Att dränka sig eller inte?

Ännu en avslutad dag på jobbet. 5 dagar har gått. Och vad har jag gjort av mitt liv kan man fråga sig? Just det; ingenting. Jag sitter fortfarande och möglar. Jag har fortfarande torrt hår. Jag sitter fortfarande med en angst så stor att det vore löjligt att inte dränka sig. Jag har inte gått ner. Jag är fortfarande inte på ett plan till NYC. Jag har fortfarande inte flyttat hemifrån. Jag har fortfarande inte tagit bort strumpan på väggen som ska hjälpa mig at gå vidare. Jag har inte slutat snoosa, maaan it wasn´t the snoooze.

Jag säger som Ronjas far: "Jag har inget barn".

Vad ska jag då dränka mig i? Dagens väder är torrt, alltså går det inte att dränka mig i regn. Det går inte heller att dränka sig i vatten för det är på tok för kallt för mig. Eftersom att jag dessutom vägrar gå på catwalken i Helsingborg, allra minst iförd bikini och när dessutom jag tappade bort de flesta på min tripp till Australien är detta alltså inte heller ett alternativ.

Badkaret är groteskt dammigt och jag pallar inte städa. Nää. Fler vätskor? Det enda som hjälper, en bira. Jag går och dränker mig i öjl helt enkelt. Problem solved!

(Fast det får nog bli efter NYC isåfall, jag kan ju inte missa sepehoran på times square och ha kvalitetstid med min fina lilla familj)

Nej jag är inte emo. Nej jag är inte karvig. Jag bor i Helsingborg. Och alternativitetsbilderna på min profil, well lets say det var ett experiment, ok?

Ikväll vankas det systerkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0