söntak

Shit vad dålig jag är på att skriva har jag nu kommit underfund med. Jag har nog aldrig varit med om att en människa tänker så mycket som jag gör, alltså då menar jag Riktigt mycket. Jag tänker innan jag talar, tänker på allas inklusive mina egna "problem", försöker vrida och vända på allas tankar, ja min hjärna går på högvarv dygnet runt kortsagt. Det sa min schrunk till mig även, "Olivia, du tänker bara, du känner aldrig", och fan vad sant det är. Jag tänker till och med i mina drömmar om problemen på dagen. knas?

Hur kan jag då ha så svårt för att få ut mina tankar i text. Stora problem didär

Idag ska jag bleka mina tänder! Gosh, hur ska detta gå! Jag håller nog på att förvandlas till en riktig håbege-brutalitet, så är det nog. Och jag som förra helgen satt med Attan på Knutan som riktiga fjortisar och kanstade Forex-godis på folk som var för mycket Helsingborg, Partille-Johnnys, Blonderade hår och horklackar. ackackack. Jag får nog ta och kasta godis på mig själv.

Mina tänder som Hund



Jag ska ta en Kissie-bild efter också. My oh my.

Livet i Helsingborg är riktigt omväxlande. Det finns alltid något spännande att göra, sjukt mycket roliga människor som tänker, underbara uteställen och TIVVAN är i bättre shape än någonsin!

Skämt åsido, för att gnälla ännu lite mer.

Nej men denna helg har fakstikt varit sjukt najs. Har mestadels hängt med Attan dock, som nu är på Rosk sicket litet as. Jag har dock lovat att uppdatera om vad hans älskling Kissie gör på dagarna, han fick ett nattmess för att uppfylla hans önskan:

"Update Kissie: Kissie blickar tillbaka över åren som gått i sin nattblogg över hur hon har betett sig och hur mogen hon har blivit idag.Hon brer på om löshår o sin lillasyster som hon hatar, Kissie visar även upp en bild på pannkakor grädde&sylt som hennes "dagens mat". Dagens outfit jeanstights från Gina Tricot , Ed Hardy keps, solisar&ett vitt tajt linne m pushup bh. Tudan är i vädret, wow!! Snäääeep!till detta, rosa läppglans. Kissiemjaaaao!"

Tror han blev nöjd.

Var ananrs på brunchen på Dunkers igår, oh my. Bacon. Grädde. Sylt. Pannekaoogor. Sillen där ja. Lite scrambled. Snusan. Dagen var fullbordad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0