wow ..

wow! nu är jag här igen och skriver. förlåt alla för svinigt dålig uppdatering .. men mitt liv är så intressant och fullspäckat så har verkligeni nte haft tid. jag menar det finns så mycket annat viktigt här i världen än att blogga. sovA? och äta? för att ej förglömma.

haha nej, vem lurar jag, jag har faktiskt haft väldigt mycket tid i världen. Och Alla, det var och ta i .. :)

Nu är jag å jobbet iallafall .. och här tas stora beslut vill jag lova.

Jag och Amanda hade ju planerat för att resa långväga tilslammans nästa år, efter sommaren, göra en liten all-over-thing resa, Australien, Nya Zeeland, Asien, Indonesien, Indien?, Canada, och TOKYO! ja dfet tillkomemr säkerligen flera städer . detta kommer bli fett najs, och jag kan itne bärga mig förrän jag får packa min Haglöfs igen. Och denna gång inte endast med kläder och plåster i locket, den ska vara praktisk med yxor, hackor, plånbok och plåster. ooooohh its gonna be greeat!

Iallafall, vi fundrade på detta lite till i år när vi var ute på vår sedvanliga söndags-promenad-till-söder-och-runda-stan-stros-runda slog det oss.. att varförihelvete reser vi inte nu istället?? Fan va gött det hade varit, så ja nu kan planerna bli framflyttade ett helt år! Fan vad jag vill göra verk i denna sak nununu. Måste bara finjustera hjärnan först ..

FAN VAD NAJS. Men om inte allt gåri lås. så får vi helt enkelt vänta. boo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0