Dagens gärning

Idag ska jag göra en bra gärning. Jag ska skänka hela min lön. Det är sant, min lön ska bort, fetbort. Och huxflux in på en mycket fin människas konto. Nu kanske du tycker att, vafaaan du kunde väl skänkt dina pengar till något mer givande, typ.. Rädda Barnen, rädda mammorna, Plan, Röda korset osvosv. Men faktiskt, denna människa är så fin och underbar att han förtjänar detta bättre än någon annan. Nu går det inte heller till några mellanhänder, det du!
Det känns underbart, och gud vad ädel jag är. Äckligt ädel. Jag ska inte säga något heller, nej, han får märka att han helt plötsligt gått och blivit krösus sork. Its gonna be great!

Borgmästare Bacon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0