fyra liter meducin

Okej jag måste erkänna jag är lite cheesy, jag har skapat en blogg. EN BLOGG. En blogg som inte bara ser ut som spirello/twister och som ska få dig att läsa ännu en ginatricot-modeblogg utan dessutom en Blogg som känns jävligt efter, eller före.. det är det som är grejen med mig, jag är jävligt efter, men när jag väl fått en grill i huvudet så försöker jag att leva upp till den (och snabbt skare gå), i detta fall: starta en blogg, få ut mina aggressioner mot 98 procent av Sveriges befolkning, få ut 100 procents aggressioner mot Helsingborgs befolkning (odd molly och ginatricot fantaster) och på något sätt kanske hitta ett sätt som iallafal får mig att orka igenom dagen. För mitt liv ser för tillfället ut såhär

*Jag börjar jobba kl8 - jag går upp 07.45
*Jag slutar jobba kl17 - jag går hem
*Jag går och tränar

På helgen ser det ut såhär

*Jag sover
*Jag sover
*Jag sover
*Jag kollar på greys
*Jag går ut och festar i fabolous hbg
*Jag är bakis
*Jag tränar
*Jag sover
*Jag sover
*Jag sover

Mer roligt än såhär blir det alltså inte. Okej, klart att det händer vissa saker däremellan, men faktiskt är detta mitt liv som Olivia just nu. Jag vill så jäkla mycket, har sjukt många drömmar, att plugga och stå i kan alltså slänga sig i väggen för tillfället. Jag ska resa, fyfan vad jag ska resa och vet du vad, du får följa med! För man orkar leva som jag gör ett tag, sedan får man spunk. och behöver 4 liter meducin. mot liktornar i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0