.wake.up.call.

Idag tänkte jag berätta om min helg som varit. Men precis när jag skulle ta mig för att öppna upp och skriva ett nytt inlägg i bloggen ringer en man till min telefon på jobbet. Fullständigt vidrigt. Inte att det är en man som ringer, jag är van att prata med män då hela min arbetsplats består av killar och det oftast är tekniker som ringer min telefon som i de flesta fall brukar vara killar. Men detta var vidrigt. Jag tänker att klockan 09.59 på en tisdagsmorgon borde människor ha bättre saker för sig än att ringa och stöna i telefonen och berätta för en att de vill ha telefonsex. Varför sitter han hemma i sin sunkiga lägenhet under jorden och gör sånthär? Finns det INGET bättre för denna patetiska människa att hitta på? Sorgligt. Nej jag blev faktiskt riktigt illa till mods. snus.nu.

BRB roligare inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0