YourModa

Åh titta här! Kan du säga Abra Cadabra Simsalabim? Kolla in denna länken hos VeroModa jag tycker att det är en fabulös tävling faktiskt. Du ska helt enkelt designa en klänning utifrån de verktyg, färger, mönster och material som siten ger dig. Den som får högst betyg och bäst kommentarer får sedan sälja sin kreation i VeroModas affärer till våren-10. Jag roade min förmiddag med detta och jag tycker faktiskt att resultatet blev riktigt c00lio, aight?


RÖSTA



MadameRevolution

En perfekt sommarklänning i vackert material och häftig färg som lämnar tankarna åt en söt babydoll.
Kan matchas till rock-chic , sockersött och fashionistan. Ärmarna är halvlånga för att få ett smalt och följsamt intryck på modellen med lite bredare axlar för längd och struktur. Markerad midja som för fram modellens kvinnliga former såsom höfter, midja och byst; en bra kontrast till de tighta ärmarna. En lång klänning som slutar under knäna för att skapa längd och den insydda nederkanten gör klänningen till en helhet. För att kompensera upp detta ganska påklädda plagg är urringningen något djupare. Färgen passar de flesta hudtyper då de röda prickarna går både i blått och gult.

En klänning som är både lekfull, stilren och passar alla kroppsformer, stilar och framhäver det bästa hos kvinnan!


x/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0