barnkalas

ja på fredag blir jag för sjuttsingen 20 jordsnurr. Fast det känns faktiskt inte som någon accomplishment på det viset, jag har ju trots allt hävdat i ungefär 365 dagar nu att jag är 20. Dagen jag fyllde 19 var jag på något automatiskt sett 20 liksom..?

På fredag ska jag i alla fall hosta ett barnkalas! Det ska bli väldigt kul, ser fram emot ett möd och alla verkar peppa och glada! Ja man ska alltså vara utklädd och temat är typ barn-figurer, disney, morfar prosten, simpor och grodfötter ja, alla böcker och filmer som fanns när man var barn. Och då tänker man att värdinnan ofcourse redan har kommit på vad hon ska föreställa, men icke! Jag har enorma problem .. Jag vill vara allting ..

Barbapappa?
Simpor&Grodfötter?
Anden i lampan?
Morfar Prosten?
Ica i Rutan
Krösus sork?

Ja livet är ej lätt idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0